چقدر بد است که دندان هایتان را تنها 1 بار در روز بشورید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 14 آذر 1400
بازدید : 243
نویسنده : mozhgan

چه اتفاقی می افتد وقتی به دندان های خود نرسید؟ عکس میلیونها باکتری را که در بین دندان ها و لثه ها قرار گرفته اند. هر بار که غذا می خورید یا نوشیدنی های شکر در آنها می خورید، یک فیلم چسبنده از باکتری ها، پلاک نامیده می شود. باکتری در پلاک ایجاد اسیدهای میکنند که به مینای دندان حمله می کنند و در نهایت مینای دندان شکسته می شود و باعث ایجاد سوراخ کوچکی در دندان می شود که به نام حفره ای نامیده می شود.

بیشتربخوانید... ارتودنسی

چقدر بد است که دندان هایتان را تنها 1 بار در روز بشورید

اگر در مراقبت از سلامت دندان هایتان تنبل هستید و فقط یکبار در روز مسواک میزنید باید بدانید در این صورت باکتری ها و پلاک ها در دهان باقی می مانند و منجر به بوی بد دهان ،پوسیدگی دندان و بیماری لثه میشوند.

بیشتربخوانید... اوربایت دندان چیست

اگر فقط یکبار در روز مسواک بزنید چه مشکلاتی برای شما به وجود می آید:

 در اینجا به شما میگوییم که اگر به جز مسواک زدن اول صبح دفعه ی بعدی ای که در روز توصیه شده مسواک نزنید چه آسیب هایی به لثه و دندان ها و دهان شما وارد میشود.فکر کنید دهان شویه و مسواک و نخ دندان شما افراد خوبی هستند که مراقب سلامت و بهداشت دهان و دندان شما هستند.وباکتری ها را افراد بد تصور کنید.دکتر لی گاس طراح دندان از منهتن میگوید:باکتری ها ازراه جویدن غذا وارد دندان های شما میشوند و بین آنها باقی می مانند و متاسفانه به سرعت نور رشد میکنند.اگر فقط روزی یکبار مسواک بزنید باکتری ها و پلاک ها در دهان شما باقی می مانند و منجر به بوی بد دهان ،پوسیدگی دندان و بیماری لثه میشوند.بوی بد دهاندر مقابل عوارضی که اگر دوبار در روز مسواک نزنید رخ میدهد، تنها یک اتفاق جزعی است. اگر در مراقبت از سلامت دندان هایتان تنبل هستید و فقط یکبار در روز مسواک میزنید و نوبت دندان پزشکیتان را کنسل میکنید بیماری درمان نشده ی لثه ی شما به پریودونتیت شدید منجر میشود. پلاک ها میتوانند به خط بالایی لثه شما نفوذ کنند و باعث التهاب مزمن در بدن شما شوند و اساسا خود را فعال میکنند و دندان ها و لثه ی شمارا از بین میبرد. از خدمات مقالات سایت ما به دندانپزشکی کودکان، دندانپزشکی در بارداری، ایمپلنت دندان و... میتوان اشاره کرد.

رفرنس





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com